środa, 17 czerwca 2015

Tak było na początku...

Urodziłam się w Wrocławiu, co mogę dodać mieszkałam przez 2 lata nic nie widziałam. Byłam zwykłym dzieckiem, co mogłam pamiętać ? Nop właśnie, a szkoda. Rodzice postanowili się przeprowadzić, nie miałam na to wpływu. Bo jak ? <heh> Zamieszkałam w małej miejscowości koło rzeki Warty w woj. Łódzkim. Chodziłam tu do przedszkola i do podstawówki i gimnazjum.Czy wspominam dobrze ? To zależy co, bo naukę to nie za bardzo, ale inne rzeczy nawet.

,, Jeżeli uciekasz i tęsknisz za miejscem z którego uciekłaś.
To pamiętaj to był Twój Dom ,,


Mieszkałam z mamą i tatą, co tu się rozpisywać. Miałam dobry kontakty tylko z tatą, bałam się mamy, nie potrafiłam patrzeć na nią dobrze. Pomyśleć, że mam 18 lat  i te same odczucia, teraz trochę mi jej brakuję ale nie tylko jej... Moja siostra jest ode mnie młodsza i w ogóle nie podobna do mnie. Z charakteru ona ogień ja woda,
Ona = głośna, wszędzie jest, uwielbia sport, pizzy z warzywami nie ruszy, kocha zwierzęta|
Ja = uwielbiam każdą pizze ale bez owoców, też jestem głośna ale cichsza od niej o wiele, nie przepadam za sportem mam wyjątki, i nie przepadam za nie którymi kotami Grrr ;)
Mogła bym tak wymieniać i wymieniać. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz